WhatsApp’a yeni özellik! Her gün 1,5 milyar kişi görecek…

WhatsApp, Durum Sekmesine Reklam Ekleyerek Kullanıcı Deneyimini Değiştiriyor

Meta şirketi, WhatsApp kullanıcılarını yakından ilgilendiren önemli bir değişikliği duyurdu. Artık “Durum” sekmesine reklam ekleyerek işletmelerin potansiyel müşterilere daha kolay ulaşmasını hedefliyor.

Kullanıcılar, bu yeni özellik sayesinde tanıtılan ürün veya hizmetlerle doğrudan sohbet başlatabilecekler. Ancak şirket, bu reklamların sadece “Güncellemeler” sekmesinde görüneceğini ve kişisel sohbetleri etkilemeyeceğini vurguluyor.

WhatsApp verilerine göre, Durum sekmesi her gün 1,5 milyar kullanıcı tarafından aktif bir şekilde kullanılıyor. Bu yeni özellikle işletmelerin doğrudan kullanıcılara ulaşması ve etkileşim kurması bekleniyor.

Related Posts

Yapay zekâ girişimi Perplexity’den Google Chrome için 34,5 milyar dolarlık teklif

Yapay zekâ girişimi Perplexity’den Google Chrome için 34,5 milyar dolarlık teklif

35 dakikada şarj oluyor, 250 bin liradan satılıyor

Çin’de 1,7 milyonuncu Wuling Hongguang Mini EV üretim hattından çıktı.

Temmuz ayında en güçlü Android telefonlar hangileri oldu?

Her ay AnTuTu tarafından açıklanan listeye göre Temmuz ayının en güçlü Android telefonu belli oldu.

Düşünen yapay zekâ ne kadar düşünebilir

Her şey 1950’lerde ‘Makineler düşünebilir mi’ sorusuyla başladı…

Kendi yaptığı yapay zekadan korktu: Chatgpt CEO’su Sam Altman’dan geceleri uykunuzu kaçıracak itiraflar!

Yapay zeka devriminin mimarı, OpenAI CEO’su Sam Altman, kendi yarattığı teknoloji karşısında dehşete düştüğünü itiraf etti. Yeni modeli test ederken yaşadığı anı atom bombasını geliştiren “Manhattan Projesi”ne benzetti.

Google, karbondioksit bataryalarıyla enerji depolama alanına giriyor

Google, İtalya merkezli Energy Dome ile yaptığı küresel anlaşmayla uzun süreli enerji depolama teknolojisine yatırım yapıyor. Karbondioksit tabanlı batarya sistemi, yenilenebilir enerjinin sürekliliğini sağlamayı amaçlıyor.